close
標題:

想買又香又好飲.....咖啡

發問:

我想大家比一d心得和意見給我...... 我想買又靚又香又好飲既咖啡, 咁應該買邊個牌字, 係咩地方先買到??? 因為我對咖啡唔太認識, 怕買到唔好飲既咖啡送比人, 希望大家幫下我, 比一些寶貴意見!! THANK YOU!!

最佳解答:

建議去Pacific Coffee買(態度較好),想幫到窮人的就買有公平咖啡標誌的咖啡豆或咖啡粉,S.B.買的不公平咖啡,一飲就覺得好“俗”.如果送一下即沖咖啡比識品咖啡的人,佢會覺得你冇咩taste. 可以睇番呢個帖 http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007042906309

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你買即沖定咖啡豆呀? 最簡單又保險你可以去Starbucks或者Pacific Coffee買, 佢地好樂意介紹你既~|||||在百佳超市, 有一款 "怡保白咖啡王", 味道很好, 不甜且又香, 價錢適中, 方便沖飲, 獨立包裝.|||||咖啡店 在灣英皇
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()