close
標題:

泰國曼谷自由行

發問:

我三月尾會去泰國曼谷自由行,但又唔知有邊度好玩, 所以問吓大家有無好介紹,重想知邊度會有update嘅曼谷旅遊書呢? 其實我都有睇過www.thailandfans.com不過有D資料好似好舊,可能我唔識搵啦! TKS! :)

最佳解答:

我都係曼谷自由行呀,29/6出發,希望以下o既答案可以幫到你啦! 理論上應該8月下旬會貴D,不過因為6月尾之後有一個1/7連假,所以都俾平時貴左小小,至於價錢,其實好睇你坐咩航空公司,去曼谷o既航空公司有:CX、TG、KA、CI、EK、OX 唔洗講最貴一定係CX同TG,另外KA都俾其餘o既貴D,不過我唔鐘意坐KA,因為佢地每一日得一班機去一班機返,加上佢地有做團體位的關係,好快班機就full晒,因為佢地係細機,所以佢地D位窄D又冇TV 睇(以上純屬個人意見),另外幾間平價o既CI、EK、OX, 我聽其他坐過CI o既朋友都話幾好,不過時間就得早去午返,好多人都話OX係時間最好o既,因為早機去晚機返,價錢亦係最平,不過佢成日delay,如果有睇開新聞都知,我有個朋友delay左6 hrs之後都係冇得返香港,要等第二日先走到,而且聽聞佢地係買返第二間航空公司D舊機黎用,亦即係人地唔要o既機,所以我覺得好危險咁,我就一次都冇坐過。 到酒店方面,真係要睇下你想住邊種喇,例如:5星、4星?你個人會關注房間的大小?早餐o既質數?酒店泳池要唔要有resort feel?因為曼谷多左好多新酒店,而且最平同最貴真係可以差很遠,建議你不彷諗清楚自已去曼谷想去shopping多D?定係想relax下係酒店游下水?其實你亦要考慮同咩人去,個plan亦唔同,我個人喜歡去6日,會住2晚近BTS & shopping mall既,好似SIAM、MBK咁方便行街買o野,另外3晚會住渡假feel relax下減下壓咁,所以如果你同屋企人去呢,就盡量唔好轉酒店,因為費事要佢地搬黎搬去,不過如果同情人、朋友去又唔怕啦! 價錢係大概機票+$363(機場稅)+酒店 我可以俾我book個4D3N package個價錢你參考~ 坐EK,22:25出發去曼谷19:15返香港,3晚Swissotel Nai Lert Park(5星) Total :$2763(包括機場稅) 另外因為我去6日,所以要book多2晚酒店,揀左間平小小o既,大概$1000/2晚 希望D資料幫到你啦,到時玩得開心D! *介紹個網頁俾你,應該有齊你想搵o既資料,仲有一定要去佢個討論區呀,由行程、邊到買o野、邊到食野到酒店都好多有用資料 http://www.thailandfans.com/second.html sorry呀唔記得講,跟團係好似平D咁,不過每人咪又係要俾幾百蚊導遊費,佢地通常會去好多買手信o既地方,到D好多野買o既商場,又變左得好小時間俾你地行,如果真係有心去就唔好跟團喇,其

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

胡慧沖出左本叫"07年曼谷空鐵好路數"比06年果本更update,你可以買去旅行. 另你話你睇到thailandfans.com d資料好舊,可能你剩係睇度主版面果d,泰好玩...泰好食...,你可按左上角,有個forums click入去,裡面就有一個好似留言版既版面,你可入會,之後將你唔明白既問題,post上去,好快就有人答你架啦.因為個網裡面有好多係泰國既港人睇架.
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()