close
標題:

珍珠奶茶(10)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問買左杯珍珠奶茶方落屋企果d雪櫃,點先可以令到d珍珠吾變硬?! 更新: 吾系牙..我系come buy買左2杯想留番人地黎先開 我放下層(呢個吾洗講啦-3-) 更新 2: 我夠知要張d珍珠同奶茶分開囉,但系我都話吾想開住牙,,, 如果吾系洗鬼系度問咩.\/.

最佳解答:

珍珠奶茶.放冰箱 .珍珠一定會變硬的.口感很不好.唯一的方法.就是加熱.加熱之後.就會變軟囉!你試試看吧!^^

其他解答:

你1定要將d珍珠同咪奶荼分開架喎.. d珍珠會吸哂d奶荼令到d口感變左|||||遺一方法 拿走D珍珠先放雪櫃(eg.用口啜走佢)
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()