close
標題:

大尾篤大埔踩單車 急~

發問:

如平日/ 星期六, 早上七,八點咁早去有車租 或是大埔火車站附近才有? 由大埔 大尾篤來回 要幾耐? 謝謝~ 更新: 大埔租車近火車站 嗎? thx~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

平日大尾篤那邊的單車舖是不會咁早開的,我無記錯應該要在10時左右都會有單車租,而在大埔區約八時左右已經有單車租 星期六大尾篤那邊八時左右都應該有單車租,不過我建議九時後才去會穩陣些,而大埔區的單車舖在星期六及日在七至八時左右都應該已經開門了。 由大埔出發往大尾篤應該不超過45分鐘,如來回可預計大約兩小時啦(已連休息時間) 希望可以幫到你

其他解答:

想問一聲你有無到過大埔踩單車呢?因為我見你的補充問題係「大埔租車近火車站嗎?」 若果你未到過大埔,首先我想話你知,大埔火車站去大尾督一D都唔近,而且條單車徑比較複雜,若果從未到過大埔,你好有可能要搵好耐先可以擇岩條路。而且有部份路線係無單車徑,若果你真係未黎過大埔,要特別小心。 大埔單車鋪一般都要八、九點先開。假日有時會早少少。 大埔火車站附近有一間單車鋪,你沿指示牌往大埔墟方向(火車站有工程做,故有改路指示),你會途徑富雅花園,富雅花園樓下有一間叫「恒生單車」(個名大概係咁)既單車鋪。單車鋪只係距火車站5分鐘路徑。 或者你可以跟指示牌一直行到大埔舊墟,近廣福道亦有單車鋪,你到時可以問下人。但距火車站大約10~20分鐘路徑。 仲想問多你一聲,有無女仔去呢?因為大埔往大尾督段路要經過好多上落斜。未必個個女仔都踩到,可能要落車推。 如果有女仔,最好先坐車到大尾督,火車站的巴士站坐75k到大尾督,租車後踩返落去,先熟識下路段,或踩到沙田交車。我相信會比較合適。 其實大尾督有一俗稱「水壩」既地方,你可以選擇到「水壩」踩,「水壩」係一條分隔鹹、淡水既地方,中間以一堤壩相隔,係一條大直路,假日有好多人去,但路徑比較短(若果你踩得「好快好快」,一來一回可能都唔駛20分鐘,但若果只係想同朋友玩下,都可能考慮下)。不過,若果黃昏時去就一流,你可以好清楚地睇到日落,同女朋友去就最好。係一個好好既拍拖聖地。 唔好意思,講多左~~希望資料對你有用。
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()