close
標題:

邊間補習社好??

發問:

我住係沙田區... 升中4.. 邊間補習社好?? 唔好話現代, 英皇, 活學等大型補習社.. 我唔係好中意e 種模式.. 我想有得問野... 唔該help 下我.. thx 講埋價錢果d... plz help.... plz

最佳解答:

岩曬啦!! 現時就來到暑假! 不少的補習社都有一些的暑期班 首先你的問題係吾係吾想成班人在一個場合中? 只係睇一部電視聽一些教學的內容又沒有即時發問的機會 其實你住係沙田區都有不少的補習社 例如在沙田大圍田心村218號地下 (大圍站D出口 上扶手電梯上天橋轉右 之後直行就見到) 有一間叫做 A in A的補習社 當中有好的的科目選擇聽講其他同學都補得幾好 但我只係在呢間補習社到補我的英文 得一個英文牙SIR叫 Jimmy Si 但如果你要選擇呢位老師 你要有少少的心理準備 點解我咁講呢 首先你要同自己講: 1我屋企肯花錢補習,所以我一定要學到一些學校額外的知識 2我要在課堂上勇於發問問SI SIR野 3努力完成功課就算錯好多都要做完佢(因為佢D功課好難做) ★si sir 會係課堂上面解答各位同學的問題務求發問個位同學能明白題目★ 若你能做到上述的指標 你就成功了一半 之後個一半就睇你自己的努力 提一提你: 如果你無做佢的功課佢會好火 咁你下一次就可能會沒有功課做 同埋吾做佢D功課會比佢罵得好甘 我知道佢係七月頭到有好多的暑期班 所以要把握機會!! 2010-06-19 23:44:08 補充: 現時的補習班係 二零一零年七月頭至七月中到 歡迎任何升上中一至中七的同學前去報名 2010-06-19 23:53:10 補充: 銅鑼灣都有 A in A... 所以把握機會

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

本人現就讀香港大學理學士課程,並於本年度九月升讀大學二年級,對理科科目之認識較為深入。本人熱衷教學,有私人及補習社補習經驗,如果閣下有興趣補習,歡迎先透過電郵通知,並列明閣下資料,補習要求,本人會盡快聯絡 =] amy200323200009@yahoo.com.hk 希望幫到您!|||||專補數理科 思樂教育中心係由一班香港中文大學的畢業生主辦的, 正所謂專科專教,搵番讀數學既人教數學自然比較放心, 我們的數學科老師全是大學主修數學的,實行小班教學, 一班不多於3人,你想點問都可以^^ 中四參考收費大約為 一個月4堂700元 一個月8堂1120元 我們補習社在太子站A出口轉右行兩分鍾便可到達! 地址: 彌敦道794-802號協成行旺角廣場6樓611室 有興趣可以email去 minisolve@gmail.com 查詢^^ 也可打電話2393 0117 或者pm我!! 2010-06-22 22:16:58 補充: 每堂1.5hr|||||希望可助你,您要努力加油呀! 我親自補習. 我香港大學教育學院,中文大學電腦,商業雙碩士.可提供學歷證明. 數理科.英語會考及高考A級. 現任英語及數理科教師.10多年補習經驗.熟識三三四學制. 誠意親自為全港各區中小學生及成人作優質上門或小組補習,價廉. 下列小組由我親自主理: 中英數專科,理,商科會考高考小組. 另提供補習服務: 球類,游泳訓練/教授鋼琴/各種外語/電腦 如有任何查詢,請致電6886 9468|||||升中 4? 你揀咩科先? 其實你可以考慮吓私人補習。 係人都知334 之中最大幾敵人係通識, 通識加埋中文呢 D 係講求語文能力 + 思考方式既科, 一對一先針對到你既弱點,之後慢慢改善。 仲有其他科,依家 90% 都有長問題既部份, 每科都要做專題研習,所以訓練思維能力同語文能力好重要。 我係 HKU 畢業生,修讀翻譯+地理,去年係某大型補習社做助教。 我仲有響日校做代課老師、導師等,教授 F4 - F7 學生英文等科。 我可以補 BS/BAFS / UE/English / Econ (334) / LS 等科目, (有時仲會補補吓教埋中文 XD) 所以,你可以搵埋 D 同學仔一起開一組既小組補習。 價錢要視乎你有幾多人啦,可以 e-mail 傾, 就算單對單都唔會貴補習社(原價)好多。 見係暑假,同埋你真係有心學,我可以俾你半價試一堂~ 因為第一堂通常係了解你既病情, 二來你亦可以試一試我 ge 實力~ 如果你真係想有進步的話, 可以搵我:star.edu.hk@gmail.com 希望幫到你! Chun|||||如你想搵私人補習, 可考慮本人=] 本人現就讀於香港中文大學工商管理系, 有五年以上的補習經驗, 亦曾到學校教學! 有責任感及熱心於教學, 可提供筆記及習作以方便溫習! 中學時曾到外國留學, 能教授流利的英語會話及寫作的技巧, 主修化學及數學, 更曾在多項比賽中取得優越成績! 了解各同學所需, 使學生對科目產生興趣並得心應手! 現也正替數名學生補習英語, 數學及科學, 可以按學生的需要而全英語授課! 本人可為學生提供: *由淺入深, 度身訂做的課程 *提供筆記及測驗 *教授閱讀及寫作能力, 說話及聆聽技巧 希望本人的教學經驗能幫到你既問題!=] 本人現在也正分別協助數名小學及中學生在學業上遇到的難題! 在本人教導下的學生均有卓越的進步! 可EMAIL給我詳談! THANKS^^ wing_kwok89@yahoo.com.hk
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()