標題:

東華三院黃笏南中學,基督教女青年會丘佐榮中學,旅港開平商會中學,何明華會督銀禧中學,邊間好D??

發問:

東華三院黃笏南中學,基督教女青年會丘佐榮中學,旅港開平商會中學,何明華會督銀禧中學,邊間好D?? 有冇九龍城區的中學排名?? 有的+10分~~~

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

九龍城區的中學排名 : 1. 拔萃男書院 2. 瑪利諾修院學校(中學部) 3. 喇沙書院 4. 協恩中學 5. 基督教女青年會丘佐榮中學 6. 香港培正中學 7. 旅港開平商會中學 8. 民生書院 9. 華英中學 10.九龍真光中學 11.東華三院黃笏南中學 12.何文田官立中學 13.陳瑞祺(喇沙)書院 14.何明華會督銀禧中學 15.迦密中學 16.香港培道中學 17.嘉諾撒聖家書院 18.五旬節中學 雖然個中學排名話基督教女青年會丘佐榮中學,旅港開平商會中學是好個東華三院黃笏南中學,我還是認為東華三院黃笏南中學最好。

其他解答:

本人係黃笏南F.1的學生. 我都覺得黃笏南係好D. 黃笏南D老師係好好. 有好interesting ge lesson, 同埋有好多好多 ge 活動. 你去黃笏南一定唔會有壓刀嫁!|||||其實呢,, 4 間都係英中... 而我個人認為... 何明華會督銀禧中學,, 東華三院黃芴南中學,, 旅港開平商會中學比較好... 但係呢,, 九龍城區的中學排名我就比唔到你... 因為d 網站淨係得個排名,, 又無講佢地排位ge 原則... so 我唔post 上黎啦...|||||東華三院黃笏南中學Band 1 ...
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()