標題:

我想問邊度有得買火機可以刻字上去??

發問:

同埋因為我想叫人戒煙(火機唔係靜係可以點煙ga ma)...... 呢招好唔好丫?? 更新: 唔係買完可以自己刻.....係買果陣有得幫你刻埋....

最佳解答:

手刻:一、細廟街(油麻地,美都茶餐廳附近),源記「渣喳」門外。(晚上) 手刻:二、油麻地眾坊街,榕樹頭公園外近交通燈位。(晚上) 雷射蝕刻:潮流特區,1/F 有幾間賣火機兼刻字。

其他解答:

潮流特區2樓有間好大比較多款, 刻字好靚(有字款揀添),又唔洗加錢!|||||~ 我想問邊度有得買火機可以刻字上去?? 1. 廟街 (一定有) 2. 潮流特區 (我記得有) ~ 同埋因為我想叫人戒煙(火機唔係靜係可以點煙ga ma)...... 呢招好唔好丫?? 我不太明白想叫人戒煙與送打火機的關係,但我丈夫提議你在火機上刻上以下字句: 1. 吸煙會引致肺癌 2. 吸煙會引致陽痿 等等。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港介紹ppt 的頭像
    香港介紹ppt

    香港介紹ppt

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()