標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

台灣自由行

發問:

我計劃去台中自由行,但係我唔係跟旅行社報,係自己買機票同上網BOOK酒店 我見宜家網上都有好多可以幫你訂酒店嘅網,咁我想知係咪訂完之後去到台中間酒店CHECK IN 然後比張VISA卡佢就收錢? 因為我張VISA係跟大學申請嘅VISA卡黎,唔知係咪都可以係香港以外比到錢.. 如果唔係嘅話,去到台中有無地方係可以比香港人攞到錢?

最佳解答:

網上係好多幫你訂 但好多都要俾左一半錢OR全部 之後拎住張PRINT OUT就可以去CHECK IN 同俾番個一半

其他解答:

係visa 卡就可以用啦,你去旅?游?總要帶錢去,你問攞錢何解?你攞邊個錢?你好似讀高等教育,點解咁低B????
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()