close
標題:

請問有無村巴往返屯門兆康至上環呀? 幫幫忙!!

發問:

請問有無人知道有無村巴往返屯門兆康至上環呀? 我想知道會係兆康邊到上車, 幾點, 幾錢? 會係上環邊度落, 大概車程幾耐? 同埋放工會上環係邊度會有村巴返屯門兆康呀? 幾點會有車呀? 唔好意思呀.........因為我要返工, 所以好急架!! ><'' 更新: 唔好意思呀..............因為我唔想轉咁多程嘛, 而我知道應該係有村巴, 所以先想問吓會唔會有人知道囉............. ><''

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

兆康有西鐵出市區,十分方便 點解唔搭西鐵出外? 住可行到兆康站,搭乘往南昌的西鐵列車 南昌總站轉乘往香港的東涌線列車 香港總站落車,然後行到中環站轉乘往上環的港島線列車,上環誌站落車 成人八達通$21.9

其他解答:

唔好意思呀..............因為我唔想轉咁多程嘛, 而我知道應該係有村巴, 所以先想問吓會唔會有人知道囉............. ><''
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()