標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

今次係第一次去歐洲,希望有個好經驗!請高人指點!謝謝!

發問:

我12月21至30想去英國同巴黎,時間點分配好?必去地點有咩? 有咩景點係聖誕節必去? 有冇平既青年旅館推介?我地有5個人? 坐咩交通工具由英國去巴黎?時間機耐?(我來回到係英國希斯路機場) 去巴黎會唔會好危險? 我買左阿聯(尢)機票,會係杜拜轉機,我想問網頁上顯示飛機到達/離開時間是香港時間定當地時間? 國際學生證有咩用? 今次係第一次去歐洲,希望有個好經驗!請高人指點!謝謝!

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 我上年同前年都去過法國既=v=" 1) 我12月21至30想去英國同巴黎,時間點分配好?必去地點有咩? >> 唔計頭尾, 有8日, 有一d 地方係必去既, 如巴黎鐵塔, 羅浮宮, 凡爾賽宮, 凱旋門既, 而因為有一d 境點係係附近, 所以你可以一日去哂2個地方. 我俾個網你參考, 都係知識+ 既link, 我之前答過, 教你點樣樣玩盡巴黎必去既spot: >> http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7012010300894 >> http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7011082300942 >> http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7011032001484 >> 如果你有時間, 你可以去disneyland, 巴黎既disney 比起hk 既會大好多, 所以要玩2日既, 如果只想玩一日都可以, 但最好係weekday 去, 雖然係會早收少少, 但係唔駛排咁耐既. >> 而英國呢, 一定要去london eye, tower bridge, buckingham palace 既, 呢3個地方, 都係好近, 所以可以同一日去哂, 之後可以搵一日出黎去v&a 同harrods, 之後再出去oxford circus shopping (有selfridges), 同埋出china town 食飯. 咁就可以係第2日了, 而之後, 你可以搵日去大英博物館 (係holborn), 之後再去covent garden 睇下market, 晚上就可以買ticket 去睇opera 或musical. 如果有時間既話, 可以一試英國既high tea, 會比較貴 (40 gbp一位), 但係值得一試, 比起hk 既, 好唔同. 2) 有咩景點係聖誕節必去? >> 都係果一d spot 既, 冇話咩特別既, 但要留意既佢既opening time, 因為有一d 地方, 係xmas 唔開的. 而feature 既係英國既winter wonderland, 係係hyde park corner, 有一d games 玩, 有market 既. 如果係英國就要小心了, 25號所有shops 都係唔開既, 而24/26號, 有一d shop 都係有限度既開, 所以25號如果你係英國既話, 就預左咩都做唔到, 只可以就咁周圍行下, 因為果日連underground 同bus 都冇的. 3) 有冇平既青年旅館推介?我地有5個人? >> 如果係巴黎既話, 可以同euro star 既ticket 一齊買, 會平d, 而如果係英國既話, 有一d b&b 係唔錯既, 或者係youth hostel, 有一間叫generator 既hostel 唔差的, 你可以search 一下, 佢係係london, 佢話就話係hostel 但係入面同hotel 差唔多的, book 個5人房就可以了. 4) 坐咩交通工具由英國去巴黎?時間機耐?(我來回到係英國希斯路機場) >> 最好係坐euro star, 係king cross st. pancras 上車, 因為flight 既話, 要chekc in, 就要去機機場, 會煩, 同時, euro star 佢係係gare du nord 度落, 要出番去central 既paris, 真係好易, 唔似機場, 要搭好耐車既. 5) 去巴黎會唔會好危險? >> 多旅客既地方, 一定會有人偷野, 只要你小心d, 夾實你個包, 就會冇事既, 同時, 亦要小心, 有d 地方, 會有一d 人突然撲埋黎 (我試過-.-), 係巴黎鐵塔果度, 有隻人扮既大猩猩撲過黎想同我影相-.-" 之後影完就問你要錢, 所以要提防呢一d 人既.. 7) 我買左阿聯(尢)機票,會係杜拜轉機,我想問網頁上顯示飛機到達/離開時間是香港時間定當地時間? >> 起飛就係hk 時間, 到達就係當地時間. 8) 國際學生證有咩用? >> 如果去一d 景點, 有學生証, 就可以平d入場or 免費既, 但如果你係plan 得黎玩既話, 咁可以day pass 會化算好多. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:

Thanks ALL~~|||||我暑假去過歐洲, 但係跟團嘅... 唔知幫唔幫到你? 我覺得你花多少少時間係paris好d, 因為paris較多嘢睇. 必去地點: paris-羅浮宮, 梵爾塞宮, 凱旋門, 塞納河, 巴黎鐵塔... england-london eye, 大笨鐘, 白金漢宮, london bridge... sorry 聖誕節必去景點,青年旅館 唔係好知... 英國去巴黎可以搭飛機 or Euro Star(train) 飛機唔洗1個鐘 巴黎可能會有小偷, 要小心d財物, 袋要zipped up, 盡量唔好去夜街 **sorry呀, 見識淺薄, 淨係知咁少嘢
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()