close
標題:

上海11月自由行package

發問:

我去過好多旅行社(eg 康泰,永安,中旅社)都仲未出11月頭上海package,點解會咁架??? 我想1號出發,距離仲有半個月,都仲未買到package,好擔心想book既酒店會full晒....(我想入住華美國際酒店,夠方便) 我想飛中國東方/香港快運航空,因為會平d...雖然港龍已出左11月package,但真的好貴啊! 我預2個人可以5K連稅... 請問11月頭,上海的酒店&機位緊唔緊張?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

自由行package都可以開下dragon air有冇,有時有o架! 如寅係冇旅行社做就自已book 11月都唔會太full,因冇紅日放, 但下星期就唔包一定有了! 所以你快d~ 希望幫到你!

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()