close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

西貢燒烤一問

發問:

西貢燒烤一問 大家知唔知西貢燒烤邊度好~~~我上網搵左好多間..但係都只係得佢地講同埋D相..因為我知道網上睇相可以同實際差好遠....我地6~7個人去...想搵D係可以一人一支叉黎燒野食既....同埋要有"亞姐頭"...我怕會落雨....每人AROUND 100~150 蚊左右.....我地唔渣車咖...唔好COPY D 廣告同網址比我...我已經睇過曬網上果D廣告....我係想有人親自去過講番D經驗比我聽...THX ALL ^_^

最佳解答:

西貢就痳地有興趣試下去( 錦田鄉村俱樂部 ) 除有"亞姐頭"...外還有草地足球場 單車 有得畏 山羊小朋友最岩玩 所清潔 成人可打麻雀 釣魚 有私家車位 地址在錦田 水頭村 但詳細地址係上綢看一看

其他解答:

你地系沙田市中心撘299就到西貢架喇~
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()