close
標題:

去韓國買護膚品,有咩好介紹?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我LATER去韓國 唔知有咩護膚品同化妝品好介紹 另外我係乾性皮膚 有咩韓國護膚品夠潤?? THANK YOU

最佳解答:

個邊d化妝品品牌真的超多, 而且比HK的價錢平很多!! 如果你想買香港都有分店既韓國化妝品品牌, 你可以揀missha~ 韓國missha比HK價錢平6-7成~ 我平時用開Missha既water supply lotion, 香港要成百幾蚊一支架, 韓國買都係港幣約60!! 而且都好潤, 值得一買~ 佢d化妝品都好平!!!!!! mascaur 都係廿幾蚊一支~ 仲有3隻色(黑, 啡, 紫)揀!! 另一香港有分店既laneige , 係韓國買都會平d~ 不過就唔會平太多~~最抵買係water sleeping pack!Laneige 既water bank essence都出名夠潤~ 佢隻粉底都好好用~ 我一直用開~ D粉好薄~ 去到可以試買~ 以前HK都有Face Shop, 但唔知點解執晒... 我以前好鐘意用佢隻lotion~ 因好保濕!! 佢d lotion有好多條line, 要潤的話買ice flower~ 韓國都係買六十幾蚊支, 可以試一試~ 我見佢d mask都好平, 你可以一試~~ 其實我覺得去得韓國, 可以試下HK無分店既化妝品牌! 如果想平既話, 可以去Etude House~ 係韓國任何一個角落都會見到佢踪影! Etude House最抵買係指甲油, 1000won一支, 仲要買一送一!!! 買黎做手信最好~ 另外可以試下佢出既蜜核line~ 佢有隻鐵樽裝既base好好用~ 一擦上塊面, d皮膚細緻好多ga! 而且佢濕濕地, 擦完唔會太乾, 擦少少上塊面到, 好容易就推開, 而且仲有香味!! 蜜桃line隻cleansing oil都值得一用~ 又係好香, 而且洗完臉一d都唔乾!! 韓國另一品牌Balio Co就針對適合廿幾歲既女仔~ 而且價錢較貴~ 不過佢d化妝品好靚~ 佢d 胭脂好多色同款揀~ 佢較出名既係 mascara ! 如果你想買Mask, 可以去innisfree ~ 佢有隻紅酒line好出名~ 不過成日斷貨..... 佢有一條line係natural breath skin ~ 個sales同我講係用三十幾種藥材製成, 好保濕~ 我試過佢隻爽膚水同lotion都ok~ 唔知你會唔會買BB Cream呢~ 因好多人去韓國都必買BB Cream~ 如果你想試用又唔想貴既話, 可以買missha或者 innisfree ~ 約港幣六十幾蚊支~ 可以試下~ 如果試jor missha好用, 到時可以係香港買番~ 如果想買出名既BB Cream就可以揀Hanskin~ 係韓國最出名BB Cream品牌之一~~ 不過價錢就貴3倍... 但款就多d~ 針對唔同膚質同用法~ 最後韓國化妝品店好鐘意送野ga!! 買少少野都會送超多野~ 但我會見意買missha, etude house同innisfree 可以唔去明洞買~ 因明洞太多人流, 佢地唔洗送太多禮品~ 但其他分店會送好多野, 希望你去幫襯多次~ 我係新村etude house分店買jor3百幾蚊野, 但已送 jor袋半野... 淨係mask都送12塊....... 好似唔洗錢咁... 所以買化妝品唔洗一定去明洞, 其他分店反而服務仲好!! 不過明洞分店有樣好就係會有一兩個sales識講普通話!! 其他分店就........... 希望幫到你~

其他解答:

我都有賣韓國護膚品 https://www.facebook.com/ling552002/|||||韓國代購服務 http://bidkorea.shopping.fashionsky.hk/|||||你知唔知維他命A,C,E係對皮膚最主要既原素, 而我依家就係用咗一系來自意大利一大品牌既外在營養既產品幫我改善咗暗啞而較黃既皮膚, 我都係經一次皮膚分析同埋免費護膚試用而開始, 如你都想改善你既膚質既話, 試吓填份問卷了解多d自己屬於咩皮膚. http://spreadsheets.google.com/viewform?key=pFMWKuTBX8vhJXmn4WC6xdg&hl=en|||||韓國多是凌晨機, 到了韓國,領隊會比我們留在機場約 1小時, 食吓嘢.可兌換韓幣(won)-不用在香港換, 因99%貴. 機場-韓幣$1000 WON = HK$4.9-$5.2 你可行出機場門口(1 minute), 便 feel 到有幾凍, 之後便可在行理取衣物換. 所以去時不用穿太多衫. 韓國已-2度, 若你在香港5-9度不用穿外套,便不用拎太多衣物. 韓國好多化妝品好抵買-我買Lan---, skin foo---, The Face sh--- 半價-7折。看清楚保存年(一般3年)。叫售貨員比多Dsample. 雪花秀真好低, 機場DUTY FEE 買(便宜D). 你也可上YAH-- 拍賣網買D SAMPLE 試, 便可幫你決定到時買什麼用. 我都係咁, 我係乾性皮膚--Skin fo- (Rice Mask, Black Sugar, Black Sesame- and The Face sh--(Aloe Mask). 我覺得真是好用. 乾燥, 記得帶D MASK,護膚野Lotion, lipsticks. , 仲有涼茶包裝去沖,因多數食鐵板燒,超熱氣. 酒店未必可開窗, 大部份是勁暖氣(拎多套夏天衣服), 渡假村可開窗, 會好D. 拎定牙膏,牙刷, 洗頭水.|||||您好,我推薦您一個很不錯的面向香港地區的旅游網站,里面包括各個網點的介紹,比如中國,日本,美國,加拿大,歐洲等地區,以及當地的酒店預訂,機票等信息。 http://www.hktourism.info 祝您一切順利!|||||係呀, 我 online 賣韓國化妝品o架, Skinfood & 雪花秀勁多人買. http://www.magicbeautyhk.com contact@magicbeautyhk.com|||||雪花秀係唔錯, 不過真係有點貴! 其實仲有好多好潤的護膚品同化妝品, 價錢相宜, 而香港是買不到的^^ 我介紹d比你啦^^ 1. IOPE -Moisture Lasting Cream -Aquain Cream *Olive Young or Todacose 有售 2. Hanskin -BB cream -Eyesome Eye Gel 3.The Etude House -Aqua Dew Cream -Pore Tightening Cotton Toner (可當爽膚水及面膜使用) -Leg Gel (薰衣草味好正, 拍左小腿上, 可舒緩疲勞) 4. 皇后 -保濕Peeling Gel *響忠武路 1街, 有間野綠色招牌, 叫做G+Cosmetics 有售 5. The Face Shop -Colligen Eye Pack 6. Skin Food -Sleeping Mask|||||雪花秀 (Sulwhasoo) 最 o岩 乾性皮膚﹐ 香港超貴﹐去到韓國唔買實走寶。|||||腸胃健康 【醫學研究 :代餐】(研究結果表明膳食代餐是減重的有效方法) 我同個女用營養產品健康瘦身一次OK啦! 我做文職, 133磅, 用咗簡單經濟既方法!減左22磅,改善頭痛,胃痛,暈車浪, 靜脈曲脹 我個女14歲由小到大肥胖, 三個月減20磅.改善經常鼻敏感, 流鼻血, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 營養蛋白素 當細胞吸收充足營養,扺抗力就增強,生病的情況就會自然大大減少!低卡路里,100%天然草本素食者亦食用 。 一杯營養代餐相當於33種蔬菜, 6種水果,內含200多種營養素,蛋白素相等於5錢燕窩、2份蔬菜、1份水果、1塊牛扒同半杯鮮奶! 健康新文化:www.HealthComeTrue.com/life
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()