close
標題:

Canon 400 D相機問題

發問:

我想問問呢部相機幾時推出..同埋而家行貨和二手係乜野價錢.. 仲想問問部相機影完相後,張相片會唔會顯示日期.. 因為我想每張相片都有日期顯示.. 同埋部相機可唔可以用搖控器..謝謝有心人解答.. 因為我是初學者,我想常試用Canon的相機..

最佳解答:

現在這一部相機已經好舊了, 因為佢之後已經出了450d同埋500d。 所以我想要買的話就一定要在二手店入手, 價錢方面最多三千元,如果唔係都唔好買。 你是要在相片上面有日期嗎? 本身檔案資料已經有拍攝的日期, 不過選單中應該有得要將日子放到相片上。 搖控器方面要另外買先得,唔會跟機。 仲有一部更入門的1000d會唔會考慮一下?

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()