標題:

我想問有關high diploma ge野 (急)

發問:

我今年中七,文科,想讀high dip 我讀high dip係想駁番入大學的 想問下hkuspace/ city / poly 入面邊D科較易讀同較易入番大學? 我ge心水科目係hkspace ge應用語言及傳訊學、物流都OK、poly ge hotel man同tourism、其他好似係marketing/ haman resource之類ge 都ok~ 我估計自己中化同UE都合格 AL就可能係DEF 唔知入唔入到呢 唔該幫我分析下呀 就放榜喇~ thx!!!!!!!!!!!!!!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實你知唔知香港政府搞IVE+副學士只係為一班升唔到大學既人增加佢地既社會認受性 而佢所講可以入到香港既大學 更加係小之有小 可以肯定既係中5讀HD或ASSO入到大學既機會係無 中七都仲有可能 但係都係低於4個% [政府資料] 其實UE你覺得自己合格 咁你覺得你自己d英文又夠唔夠level讀上大學呢 好多好多因素其實要考慮 一個錯誤既決定就會令你前途受到好大影響 就好似你由中5升上中7已經係一個錯失既決定 如果一早知你升唔到上大學 你中5仲會唔會升上中6啊? 一早就應該讀左HD果D吧 時間都唔會浪費左呢係咪 加我msn同你傾下啦 希望幫到你 yung503@hotmail.com

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()