close
標題:

Christmas Party 的遊戲。

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有什麼遊戲可以在Christmas Party 玩的?我的班上大約有40多人,要可以玩20分鐘以上的,又要不需要什麼道具的。有沒有這些遊戲?1,2樣便夠了。 更新: 唔該比埋d遊戲方法我....

最佳解答:

團體遊戲 圈圈圈 妙人妙事 可愛的鄰居 搓海灘 圍圈踢球 鬥牛 可憐的小貓 聯詞比賽 火燒後欄 坦克大決戰 拚字遊戲 頂球競走 蛤蟆跳水 熱血閃避球 八人拔河 牧羊人 認識朋友 瞎子請客 老漢推車 我是快樂的工人 簽名賓果 青蛙跳水 玲瓏寶塔 雞同鴨講 二龍爭珠 服從命令 意亂情迷 兩人三腳 飛躍青春?揮灑年輕 索環擂台 支援前線 愈吃愈多 四七有別 迎接廿一世紀 快慢之間 撞球大賽 全能競賽 傳象膠圈 一柱擎天 哇、哇、哇 雞飛狗跳 口是心非 傳香蕉 力與美(躲避球) 快跑六合彩 大風吹 搶座位 非洲話事啤 蜈蜙競走 報紙變變變 播種者 猜寶 抉擇你我他 快慢之間 參考資料: http://www.socialwor k.com.hk/playgame.ht m這網址還有很多遊戲供參考,希望幫到你!

其他解答:

如果地方夠大就分組玩「解鈴還須繫鈴人」啦 玩法好簡單, 每組人面對面圍圈企先保持一定距離, 然後大家合埋眼, 伸出雙手向前行, 碰到其他人隻手就捉住, 當然最好唔准捉隔離果兩個啦, 所有人兩隻手都捉住其他人隻手就大家一齊開眼, 然後開始計時, 大家要諗辦法解番個「人圈」出嚟, 有時要爬低或者跨過其他人隻手, 總之邊組最快解到「人圈」就贏, 可能會係一個大圈, 一個 8 字圈, 甚至兩個圈, 玩幾耐都得呀, 如果可以咪全班四十幾人一齊玩囉~|||||世界之最,變色龍|||||搵個最討厭既老師拎住個蘋果XD" 再搵人掟佢(個蘋果) 打中有將XD"|||||你可以同你班同學一齊玩 Bingo ga!!! 我同你一樣都玩Bingo ga~ 試下la~ 唔得先再算!!
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()