close
標題:

急問有關化妝之問題~(高手請入)

發問:

本人係化妝新手~且屬於油性膚質!!~因此~對於化妝有以下之問題~Q1. BB CREAM同隔離霜係咪同一樣野? 如唔係有咩分別?Q2. 若用隔離霜打底時,正確的化妝步驟係點?(如我的隔離霜包含"隔離、遮瑕、保濕、細致毛孔、修飾肤色、防曬六合一")Q3. 用隔離霜之前,洗唔洗塗上"普通的底CREAM"?Q4. 隔離霜的質地係點?會唔會好油!!!~(我係油性皮膚)Q5. "NINE ONE NINE盈白無瑕六合一裸裝BB Cream" 呢隻牌子好唔好~用無人用過?Q6.... 顯示更多 本人係化妝新手~且屬於油性膚質!!~ 因此~對於化妝有以下之問題~ Q1. BB CREAM同隔離霜係咪同一樣野? 如唔係有咩分別? Q2. 若用隔離霜打底時,正確的化妝步驟係點?(如我的隔離霜包含"隔離、遮瑕、保濕、細致毛孔、修飾肤色、防曬六合一") Q3. 用隔離霜之前,洗唔洗塗上"普通的底CREAM"? Q4. 隔離霜的質地係點?會唔會好油!!!~(我係油性皮膚) Q5. "NINE ONE NINE盈白無瑕六合一裸裝BB Cream " 呢隻牌子好唔好~用無人用過? Q6. 係咪價錢愈貴既隔離霜~會好d家? 唔好意思問左咁多問題~希望布人可以幫到我!!~ thx!!!~感激不盡..... 更新: 另方一問~塗上BB CREAM後~係應塗上哪種粉底?(碎粉or濕粉or粉餅or都唔洗?) thx!!~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1. B.B cream 唔等於隔離霜 .. Blemish Balm 是 B.B 的縮寫 .. 簡單來說,B.B Cream 是一種暗瘡性皮膚用的修護霜,它可以控制油脂水分平衡、防止粉刺形成及改變毛孔粗大問題,以及修飾不完美的皮膚,是第一代有色及具遮瑕度的暗瘡膏。而隔離霜只係一種阻隔化妝品對皮膚既傷害既產品 .. 因為以前的化妝品未混入護膚作用 .. 後期因為化妝品已混入護膚作用,所以現今很多base混入uv成分 .. 2. 用隔離霜打底正確的化妝步驟其實同你上濕粉一樣 .. 分別點係額頭 , 面頰 , 鼻 , 下巴 .. 然後均勻推開就可以 .. 3. 個人喜好 .. 唔係話一定要 .. 但如果皮膚本身都乾既咁就當然搽埋會好 d 啦 .. 4. 其實坊間有好多唔同牌子唔同種類既 base .. 你可以搵返 d 岩自己既 .. 最緊要試岩先買 .. 5. 我自己就無用過 B.B cream .. 因為Blemish Balm本身含有酒精成分,具有消炎作用,所以塗上之後先會令肌膚「變白」。假如你的皮膚本身油脂水分平衡屬正常,又唔係油性皮膚的話,唔好亂用Blemish Balm,因為佢唔止會抽乾你皮膚的油分,當皮膚太乾時,又會自動排油,咁就會變成油光滿面同破壞你皮膚健康了 .. 6. 唔係 .. 最緊要搵一隻岩自己既 .. 7. 塗上BB CREAM後應塗上哪種粉底? 建議上碎粉就可以了 .. 若嫌遮暇度唔夠先加濕粉/粉餅 .. 但小心會令到成個底妝變太厚 .. (如果只係局部遮暇度唔夠 .. e.g. 眼袋/眼圈 其實你加遮暇液/膏 仲好 ..

其他解答:

1. 差不多係同一樣野. 只不過BB CREAM有修飾作用. 2.你講嗰個隔離霜咁多功能, 咪即係類似BB CREAM囉!! 3.要搽晒護膚品先至搽隔離霜, 所以用隔離霜之前,係要搽 上"普通的底CREAM". 4.質地方面, 唔同牌子, 唔同系列, 會有分別, 唔一定係好油. 5.呢隻牌子我無用過. 6.唔一定. 但太過平嘅都唔好試. 識好多人試過唔啱嘅都敏感.|||||您好, 我也遇到過類似的情況, 我建議您多了解學習一些臉部護理,身體護理,頭發護理以及化妝的小技巧。這里是一個很不錯的網站。相信您能找到適合您的方法: http://www.hongkongbeauty.info 祝您好運!
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()