close
標題:

食D咩幫助消化??

發問:

我想問下食D咩可以幫助消化丫?? 因為我呢幾日個肚好谷住谷住~好辛苦~ 好似介有好多野係個胃度未消化咁~ 唔知關唔關我今日冇大大0既關係呢? 我平時食飽野都會飲番D果醋~ 因為我聽講可以幫助消化~ 初初真係有D用0既~但係唔知係咪耐左~ 覺得又冇咩用~ 仲有冇其他方法丫?? 更新: 但係我平時都飲好多水~食好多菜同生果架喇~ 情況依然係咁~有時衰到成個星期都冇得去~ 唉~好可憐~~~~~~~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

吃香蕉, 西梅 (prune) 都有助大便暢通 我都唔係日日有便便, 所以好明白你說的肚谷谷, 但唔可以俾佢惡化下去架, 好辛苦, 仲易有腸病! 做運動都有幫助 (有可能係你d腸活動力不足), 就算援步跑都好好 (我試過work架), 因為你做運動, 也增加血液循環及加強腸的活動性. 另外, 平時多吃生果蔬菜 (高纖如木瓜好得架), 少吃多脂肪的, 有助你改善腸胃問題. 2007-03-05 15:59:11 補充: tommychan99也說得很對 - 水 - 不可少啊~~

其他解答:

我推薦你一個關于日常保健的資訊網站。他包括數百篇關于保健常識,醫藥護理,醫學疾病等和日常生活有關的的文章。 http://www.keephealth.info/ 希望我的推薦對你有參考價值。|||||吃蕉!^~^!!!!!!!!!!!
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()