close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

觀塘區有咩中學?放榜搵學校的~

發問:

我就估我原校升唔到,但一定有14分以上, 想揀返間用英文f6的中學,有咩推介? 仲有想問下梁式芝書院f6有咩科揀...同埋用英/中教?收幾分... 另外都想問下觀官收幾分 ? 更新: 我文科既.... 咁睇黎收外校生機都唔大啦...

最佳解答:

我係梁式芝的... 除左中/英外再揀3科 先黎文科~ 第1組: PA/中史 第2組:歷史/地理 第3組:ECON/文學 第4組: MATHS&STA. 以上4組入面揀3組, 每組揀1科, 自由配搭 PA/MATHS&STA係英文 歷史/地理/ECON有中/英文班 理科~ 第1組:physics 第2組:chem 第3組:math&sta./bio/p.maths 理科係全用英文, 選科方法同上 至於收幾分, 你肯定14分以上都可以試下黎我地學校, 但機會未必高, 我地收外校生名額唔多, 以去年為例, 我地學校都有唔少人18分以上, 基本上都收晒本校生先~除非你好高分 2010-06-25 17:10:16 補充: 機會係會細d, +上一向文科學生有成4班, 整係本校生都有排爭...

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()