標題:

AGNES B 三用袋 面頭個LEGO 甩色????

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我個AGNES B 三用袋 面頭個LEGO 甩色... 用左半年到...日日都用的.... 是殘左..定係...我個袋係假野?? 我果個...係朋友幫我買的.... 更新: 其他野...我都對過...係真既... 但我唔明點解都甩色?? 真野係唔係都會甩色架?? 有無人試過?? 更新 2: 我..都真係好粗用架... 打波...去SWIM....返工返學...都用... 差在...未去過沙灘... SO...想問下...而頭果個AGNES B字..係唔係會甩色...

最佳解答:

你朋友幫你買 佢有冇比返張單你? 我用左年半都冇甩色... 你係咪粗用呢? 因為我用左年半個袋都好新淨! 你用殘左都唔出奇..因為真野都會殘架 係睇你點用同咩質地同顏色 名牌我見議你應該去專門店買 因為專門店唔會假... 2007-06-19 23:45:27 補充: 要了解你朋友係邊度買?同你平日係咪粗用?因為AGNES B都幾難用得殘...好多人用果個黑色AGNES B三用袋??

其他解答:

我諗您同我既情況一樣, 我都係三用袋,而都okay粗用, 又會帶返學去街,亦都洗過, 但係logo就開始甩色,我用左差唔多一年多. 您用得咁frequent,甩色係正常. 袋用得多logo甩色係正常, 雖然係名牌但都會甩色! 其他野對過都係真,咁就真係真啦. 唔好懷疑您朋友先..既然您都ckeck過係真咁就冇事啦. 唔洗擔心 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/11.gif|||||我個袋都有呢個情況 (係專門店買的) 用左一年都冇 個"a"字已經唔見左一半 所以証明真野都會甩色架 我都唔知點算 如果拎出街俾人話假野咪死 只好講句agnes b既袋好唔抵買!!!|||||見唔到實物好難答妳,搞錯咗搞到你同朋友反目就唔好啦,所以唔好用呢個途徑去証實你個袋係真定假!!!!
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()