close
標題:

選醫院生育,報地址之問題...

發問:

幾時先要報上地址? 我係屯門母嬰健康院檢查,又唔記得初次去預約檢查時有冇填過D咩資料喎...(有冇人記得??? 我依稀記得好似只比過ID CARD 同埋留過聯絡電話...) 我住屯門區家,但係,希望係瑪麗醫院生, 所以需要報親戚既地址,究竟何時才需要報住址呢? PS:同埋如果母嬰健康院既人問我點解住址係香港區,但係又黍到屯門檢查時,甘我應該點答.......

最佳解答:

初次去健康院一定會填寫地址,你可以更改地址話自己搬左,但之後產前檢查就一定唔會o係屯門區.成日要搭車,咁樣你去檢查會覺得好辛苦,好麻煩. 我自己都係住屯門區,老公家在葵興,我初初都諗住o係瑪嘉烈醫院生(因為d人成日話屯門醫院唔好) 但我最後都o係屯門醫院生,一黎檢查方便,二黎一作動就好快到醫院,唔會咁危險. o係醫院住左兩三日,覺得d醫生,姑娘&嬸嬸都好好人.並唔係人地講咁差. 所以我自己覺得無必要虛報地址咁麻煩啦~

其他解答:

我係護士黎既, 你可以睇番我既資料, 多數都係醫護問題[我多數唔係copy and paste比書本答案, 係於實際情況比答案, 但只是就發問者提出個人意見, 如發問者問的問題失實或不詳細, 就只以問題作出解答, 不一定是最終treatment既答案, 因為人的機制很複雜, 不是用一句問題就可看出全部既因素] 呢個係我既blog , 歡迎參觀[有好多醫護知識係裏面] 答: 你去母嬰時就必會寫地址啦, 或是你如有入過院就必會寫過地址 但係想改地址你要想想 因為如果母嬰那發現你改左地址去港島區 咁佢就要你去果度 但係多數無咁神心既 如係報點都要係入院生bb前報 但係千萬唔好係屯門度話call白車去瑪麗喎 因為必唔會車你去咁遠 必會送番你去屯門醫院

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()