close
標題:

BB過了20週,想照0下BB是囝囝or囡囡

發問:

BB過了20週,想照0下BB是囝囝or囡囡,請問一般私家醫生有無得照呀??? 有無好醫生介紹呢???(香港or九龍區) Thank You!!!!

最佳解答:

我o個時就o係旺角中心做私家產檢,係女醫生,幾好人,比埋葉酸你,你只需打電話去預約就ok. 佢呢度係照4d,可以睇到bb五官,好得意.所以收費會貴d,大約$600一次(07年睇,唔知而家有無加價),你可以打電話去問下,不過如果約左時間睇就千祈唔好遲到,因為o個度好多人睇又睇得耐,遲左會有排等. L&M Medical Centre, tel:2787 3830有2個醫生,我睇巫少慈醫生

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我系第16週的時候已經看到系囝囝or囡囡了. 一般私家醫院都可以看到. 我而家看緊的診所系中間道. 醫生叫Doctor shum. 系婦產科呢行都幾有名氣的. 如果你打算開刀, 他的手勢很好, 好快同好準確地就可以幫你把bb拿出來. 封針的技術也一流. 他從做檢查一直負責到你生. 我覺得幾好. 同埋他會系香港浸信會醫院度book手術室的. 如果你需要, 我可以比聯繫方式你.|||||一般婦產科o既診所都會有超聲波照, 20周應該可以照到個bb係男定女了 我去過巫醫生度睇,佢都幾好人, 不過貴d, 要成$700一次,而且要好耐之前預約 萬一你突然見紅想預去佢度睇都好難約到 佢地會叫你返醫院或急症室度睇
arrow
arrow
    全站熱搜

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()