標題:

bb油去黑頭

發問:

想知道用bb油洗面係咪真係去到黑頭呢?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

really don't use bb oil...it's hurt your skin you should use the oliver oil.. just like DHC's one..it's really good for 去黑頭 after i use it..couple of time i don't have 黑頭..keep using it!! it's not really expensive..

其他解答:

唔系掛 你小心阻塞毛孔呀 我俾好的方法你吧 ! ^^ msn: redstrawberry1822@hotmail.com|||||聽人講用得多bb油去黑頭會搞到皮膚變腫… 同埋你係油性既重唔得!會好易出粉刺暗蒼|||||去黑頭 1.針清法: 黑頭針先用酒精消毒,用黑頭針在鼻上輕推,將黑頭推出,盡量將黑頭完全推出,千祈唔好留低少少o係皮膚入面,用針清法唔須要太用力,唔係會整到個鼻一個個烘,同埋會紅卜卜。 2.手清法: 先用濕o既暖棉花敷鼻一陣,令毛孔稍為擴張,之後用濕薄棉花包住兩手o既食指,(這樣比較衛生,手指有好多細菌嫁!)再用食指輕力在鼻上黑頭向下推,同樣不能太用力,之後再用冷水濕棉花,敷鼻十分鐘,令毛孔收細。 前幾日,我用幼鹽按摩完個面之後,再用BB油卒個面同鼻(有黑頭的地方),之後發現隻手有好多黑色一點點!我唸係黑頭~真係WORK!不過我之前睇過其實唔係個個都接受到!有D人唔用得BB油! 我的程序係:用暖水洗面,之後用幼鹽按摩鼻同面,之後洗番個面,再搽BB油響全面同鼻,不斷卒下多黑頭的地方!之後再用冷水同洗面膏洗面囉!|||||我想講 我試過 係一d用都冇架-.- 以前細個 好傻 乜都黎試 就做左白老鼠啦 講真ar bb油好油架 好似d爽膚水ge物體= = 點可能去到黑頭呀?? 就真係得,都係1,2粒姐 千其唔好呀 如果去黑頭就買d去黑頭mask呀 黑頭導出液咁啦 做下d深層清濕mask 再唔係去做facial啦 千其唔好亂試野!!一定會後悔架!! bb油溶唔到黑頭之餘,更加可以阻塞你既毛孔,形成暗瘡。要去黑頭可以用深層清潔面膜,或者係黑頭導出液,千萬唔好用bb油!記住喇~
arrow
arrow
    全站熱搜

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()