標題:

邊到有HG版( MS-06 渣古II)買?(沙田)

發問:

邊到有HG版( MS-06 渣古II)買?(沙田) 有ge話幾錢? 更新: 最好(綠色)

最佳解答:

邊到有HG版( MS-06 渣古II)買?(沙田) (1) 沙田瀝源 寶寶玩具店 (2) 沙田新城市: 一田 / 玩具反斗城 / 一田最低個層有間玩具店 ((KFC 斜對面 )) (3) 沙田好運中心有間模型鋪 (4) 沙田禾輋商場有間叫心意牽嘅鋪頭 ((絕對唔建議,,間鋪頭簡直係黑店,,賣d gundam模型有d正版有d翻 ,, 個老闆又衰,, 你唔買野佢會罵你)) 有ge話幾錢? (1) : 約六十幾蚊 (2), (3) : 相對比較貴 ((約八十幾蚊)) (4) : 約六十幾蚊 2008-08-21 00:32:52 補充: 極力推介 寳寳玩具店.....個公公婆婆好好人...賣d gundam 又平

其他解答:

我都係受害者,, 我都係唔小心整跌左佢d玩具,,佢閙我閙到九彩|||||唔該!你做得好好!我都去過心意牽!我個次買左枝bb彈槍,唔識砌叫佢幫我,砌完之後射唔出彈,叫佢換。佢話做我生意好辛苦,以後唔做我生意wow!T^T

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()