標題:

急:)20分韓國自由行一問!

發問:

我想在2月17號坐夜機去韓國 然後22後坐早機回 只我和一個朋友去 總共二人 我們想自由行 可是我有幾個問題:) 我想問 1.那裡可以訂酒店跟機票,而且便宜點 2.如果我要訂酒店要訂幾多天呢?18號到22號走 3.我未去過韓國 第一次就自由行可以嗎? 4.這段時間去 商店會不會沒有開? 可能我還會有補問...

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1, 大部分的旅行社都有酒店+機票的package. 你隨意可以揀幾家問下隔下價錢。(唔同的酒店會唔同價錢,即系5星酒店+機票更系貴好多過1星啦~) 如果唔中意買package,你可以淨系去旅行社訂機票,然後自己揾酒店。(呢個時候你就可以揾下guest house, hostel,民宿,之類的平價住宿,但價錢未必會比你買平,最緊要依家就快2月我估計好多都fully booked) 你可以參考下網站forum有好多推介~下面呢個系介紹guest house. http://www.backpackers.com.tw/forum/showthread.php?t=943 我就覺得住明洞meyong dong會比較方便... 2,即系住4晚lor,18,19,20,21. check out22號!(如果你22號夜晚飛機你可以留d行李系酒店reception..然後出去行下呀..) 3, 2個自由行無問題~好多人臺灣妹日本妹都系趁周末兩個人去韓國飲飲食食and shopping~ 你兩個仲好,韓國好多菜式都系要至少叫兩份起~ 我第一次去韓國都系一個人。今次都系一個人~(我依家系韓國,星期4返香港啦)。。好多韓國人覺得自己一個食飯系件奇怪事~。。 如果你識普通話或者日文,你會覺得買野,食野唔系太難~特別系明洞(游客必去,乜都有得賣既地方)..真系覺得中文日文好用過英文.... 4,中國的農曆新年,呢日都系韓國法定假期。部分商店超級市場食肆(如樂天超市)會系農曆新年和中秋節呢兩日休息(即系2月14年初一休息)。都系休一日~所以你18號完全唔會有影響~ ~ ok...希望幫到你~ 自由行有好多功課要做ga~睇多dforum啦~有問題或者都可以email我~ 2010-01-18 02:39:15 補充: sorry,如果你17號晚機,就要訂5晚酒店啦~你17號晚 去到都要訓咖嘛~其實通常都系早機去晚機返~如果唔系,有d浪費左1晚住宿錢啦~

其他解答:

1)你仲未訂機票?,而家平機位差不多賣哂,你睇下改唔改到日子啦 2)你玩5日4夜,酒店要訂4晚 3)seoul 既地鐵好方便,自由梗係冇問題啦 4)唔會冇開,chinese new year 係中國人節日 book 酒店 機票可email: sarahnmy@travelexpert.com.hk
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()