標題:

有關周星馳做o既〔九品芝麻官〕既問題!~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問: 套戲有一部分咪呀包大人鬧呀李公公既!~ 我想知佢鬧呀李公公果句野 即係佢話李公公咩:懧懞頭,蝠鼠眼..... 我想知就係呢一句>>>>>>>>>懧懞頭,蝠鼠眼..... thx幫下我啦~~@n@

最佳解答:

粵語對白: 包龍星:你吖,檸檬頭,蝠鼠眼,墊勾鼻,八字眉,葵扇耳,何豆嘴,老羌牙,燈芯頸,鴛鴦膊,長短手,高矮腳,雞胸,狗肚,飯桶腰。我系你,我死咗佢啦 國語對白: 包龍星:你是老鼠眼、鷹勾鼻、八字眉、招風耳、大翻嘴、黃板牙、雞脖子、爛脖子、長短手、大小手、雞胸、狗肚、飯桶腰,你說你這個樣子還是個人嗎?我要是你呀,早就上吊自盡啦!

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()