標題:

我想去依莉沙伯醫院生 BB

發問:

我想去依莉沙伯醫院生 BB, 但我係住葵涌既, 唔想去瑪嘉列, 咁想問下邊一區先屬於依莉沙伯既 area 呢??? Thanks!!

最佳解答:

伊利沙伯係油尖旺區 佐敦、油麻地、太子、慈云山等 我生兩個都係o係伊院生,幾好o架,瑪嘉列唔好去生呀 舊年我朋友有咗BB响街到突然要生局住要入瑪嘉列点知响產房到無人理佢隔好耐先至有人嚟睇佢開到幾度,生得果陣先好笑佢大叫:「姑娘生得喇,BB出嚟喇亅,點知D姑娘話:「未得呀」,跟住我朋友話:「吓未生得BB個頭出緊嚟喇喎,咁仲未点至叫生得呀亅

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

QE唔好架,因為佢要處理好多人同D有大病既病人 好多人去過都話唔好~~ 病菌都多D~ 我識好多可以去QE既人都特登唔去QE生~ 反而PMH我就聽過D人幾好(相比起D威記,QE等大型醫院!因太多人太多大陸婆) 所以自己住大埔都唔去威記特登去瑪嘉烈生! 2007-09-09 04:01:56 補充: 我自己個妹都係PMH生,經驗唔錯!所以決定去番PMH生|||||QE 屬油尖旺區 係佐敦、油麻地、紅磡、土瓜灣、尖沙咀 但係你報住葵涌一定唔收你家, 因為內地孕婦大量來港產子, 導致產科床位嚴重不足,雖然話增聘人手, 又話比本地孕婦優先,始終都係無足夠既床位, 所以非必要都唔比跨區登記,除非有充份理由, 或者自己做下手腳報到該區地址囉!!!!!!! 我三月生左BB都唔夠三日就比佢踢左出院, 我BB住係加護病房,又唔可以同我一齊出喎, 攪到我要每日好似報到咁返醫院餵人奶。 祝母子平安!!!!!!!!!!! ^^|||||嘩!QE啲姑娘好惡死?!我上年喺QE生,我痛到行唔到啲姑娘鬧我,勁串囉!我好多野唔識又鬧,好變態?>o
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()