標題:

台灣自由行

發問:

我打算去台灣自由行, 我想問下, 如去旅行社訂機票同酒店, 到酒店, 是不是需要交按金? 我去大概 4 - 5 天, 按金是多少? 更新: 因為我之前係香港訂澳門既酒店, 都係旅行社交哂錢, 有哂酒店Ticket, 不過去到酒店, 佢要收我按金, 類似意思係怕我走既時候, 會有什麼破壞, 要賠錢, 那時住酒店1晚係500蚊, 咁佢要求Deposit 係 500.

最佳解答:

Hotel request deposit is policy of the hotel. It is not the problem of the travel agent.

其他解答:

可去旅行社訂機票同酒店,在香港旅行社比曬錢啦。 P.S.:可去新華都好。|||||我曾經到過香港某間大型旅行社訂機票及酒店。 不需要交按金,而是直接在旅行社給錢,然後在旅行社拿機票&酒店的票。 很方便的。^_^ 2006-10-29 20:54:15 補充: 在訂機票之前,最好先打電話給旅行社詢問有關機票、酒店的價錢等,免得他到時突然提高價錢

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()