close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

.點解我?身體檢查時在女e生面前......

發問:

我?身體檢查時,唔好彩是女e生幫我,在檢查時我見她不停?住我的小弟弟,then,我扯旗扯得好勁,跟住我射?,why?

最佳解答:

唔洗驚,個e生其實係想睇下你ge小弟弟有冇髮育,所以先至會?住。 but個女e生都要睇下你ge小弟弟髮育成點,所以就要令你扯旗重要射......咁佢先知道你髮育成點架ma。 重有...你地呢d男仔除左小弟弟會髮育之外...重有d咩髮育ar,d e生哽係睇小弟弟架la,唔通睇你個乳房咩......

其他解答:

個女醫生唔好彩啱啱嗢唔到性伴侶發。"應該"
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()