標題:

去台灣自由行ge問題~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想0係會考完之後0個個月去台灣玩ar~ (是08年的+自由行) 我地諗住去台北玩5日左右(以玩為主), 1)哪時的來回機票大約幾錢? 2)住在台北有什麼酒店好介紹?(最緊要平+干淨+近捷運站) 3)台北有什麼景點是必去的?(以逛街和吃東西為主) 4)在什麼地方兌換台幣比較便宜? 5)幾個人去5天的最低/平均budget大約需要多少錢?(包括passport、台灣簽證、機票、住宿等等基本的。不計消費) 6)是否在香港有些旅行社有自由行套餐(只包機票+住宿)? (如有,大約幾$同邊間旅行社有) 7)可否提供一個台北5天的行程表?

最佳解答:

1) 我曾經試過4月(復活節前)和11月自遊行去台北, 試過買到最平的港龍航空o既早去晚返機票只需要$1088(未計機場稅等項目, 你預$400+到啦), 每次去我都會自己訂機票和酒店, 因為起碼平過出面買package $300(每人計), 五日加埋(機票及酒店)唔駛$2400, 真係好抵! http://www.zuji.com.hk (信心保証) 2)酒店方便, 就以台北來說, 大多數香港人都選擇住西門町及台北車站一帶, 例如西門町就有長虹, 一樂園(但聽講好污糟好殘舊), 東龍, 麒麟, 萬事達旅店, 台北車站就最多人住天成, 華華大飯店, YMCA, 平均港幣四百塊-五百多塊一晚, 質素可接受, 因為台灣飯店外觀一定唔靚, 只要但求有地方住就足夠, 四百塊一晚又方便交通逛街, 都OK啦... 3)淡水--掃街,臭豆腐/原隻烤魷魚/可口丸/滬尾豆腐花等等, 士林夜市--掃街(魯肉飯同蚵仔煎真係無得頂), 101大樓(看台北風景+信義誠品書店....)忠考東路一段好多鋪頭可以SHOPPING,又有地下街; 西門町一定要食楊記花生冰, 好好味; 永康街鼎泰豐+冰館(芒果冰,YUMMY!).......唔大食的話記得跟朋友SHAER, 可以食多幾款嘛 4)台北機場兌台幣兌值較高, 通常NT$4/$4.2兌HK$1; 如果你在網上辦*簽証(如果你是土生土的香港人+拿BNO/特區護照), 那你更可以直接出境再兌換台幣, 因為出境大堂有個兌換店無人排隊唔駛慢慢等o 註: 中正機場有兩個航廈, 我記得第一航廈出境大堂有兌換店o *因為有些旅客要做落地簽証,他們要未出境前兌台幣做証, 那時候既要排隊等換錢,又要填form又要排隊等攞簽証, 等好耐又o徒時間呢!! 5)都要$5000+, 只計普通購物+飲飲食食 6)有呀, 我會建議你去萬福旅行社, 因為他們有很多酒店飯店選擇 7)視乎你想唔想觀光, 否則五日我嫌太多了(對上三次我都係去五日, 都係好少觀光, 黎緊今次會觀光多啲!) 2007-03-05 09:40:17 補充: 如果鍾意看漫畫的話必去新光華商場, 真係又平又抵買, 又新又齊又多選擇!

其他解答:

The following web page may be helpful. Good luck! http://hk.geocities.com/cnlyhhp/sansia.htm|||||6月比7月平, 大約2300-2800套票, 另消費約1500-2500.
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()