標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

介紹地道既遊玩景點..

發問:

我有親戚喺國慶會黎香港玩.. 佢係第一次黎.. 我想帶佢去一D比較地道既地方玩.. 好似廟街甘.. 但係我又想佢可以買D手信番去.. 香港有邊度有比較有地道特色既野賣? 仲有香港有邊度有地道既野食..? 好似大排檔..茶餐廳果D.. 幫幫手呀..唔該曬..

最佳解答:

其實國內黎hk唔覺得同佢地食開有咩分別,而且佢地會覺得佢本身會仲好食,以我所知最起碼小菜一定係,可以帶佢地食泰國野,我知有一間有人妖待應的,or 希望你都有機會都會考慮下尼間:大角咀炉端燒 位於大角咀角祥街91地下,tel:23971444(6pm-3am) 居酒居feel,大約容納15-20人,有專人即叫即做!傾計坐下又夠地道!

其他解答:
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()