標題:

沖繩自由行及香港快運航班

發問:

我有事要去沖繩, 但自己一人去, 想知有關情況 我見大部份的航班都是香港快運, 但聽說香港快運好多時會突然取消航班, 但又不肯定, 請問有無人坐過快運, 同時, 如可以, 是否有人曾自由行去過沖繩, 是否可以告知行程及分享經驗

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

同一位朋友有相同意見 !!! 2010 年初乘 UO 前往北海道新千歲機場. 一早經 AGENT 訂了票, 當時是 4300 一位的, 價錢已經確實. 但突然收到 AGENT 電話, 說航空公司坐地起價每張加 300 大洋 !!! 該 AGENT 為多年朋友, 一向可信可靠, 沒有濫收費用往績, 好在朋友們諒解, 否則一行 10 人, 要我自已多付 3000 大洋... 好了出發當天的確在北衛星大樓出發的... 下雨不關航空公司的事... 上到機, 我們坐在前排, 我是坐第 9 行, 朋友都在附近一兩行地方... 越坐越不對勁, 很熱很焗... 當時是冬天, 理應不會有這情況出現... 不久, 我就不知發生什麼事了... 直至15 分鐘後太太叫醒我... 我嚴重懷疑我是缺氧暈了, 起飛後, 走到後排的洗手間, 去了我就不想回來... 朋友們去後面找我, 同樣個個也一去不回... 原因是, 後排有空氣 !!!! 好運的事去程及回程都沒有 DELAY... 但事實上 UO 的DELAY 史實在韾竹難書 !!! 但價錢有時間比 CX 及 KA 更貴... !!!! 有得揀, 唔好坐 UO... 香港人去旅行的時間不多... 去沖繩可能只有 4 - 5 天假期, DELAY 是我們負擔不起的損失...

其他解答:

唔好搭UO啦 UO同佢姊妹HX一樣成日delay 只不過而家一係去outerbay/北衛星客運廊無禁勁 有得簡都係用KA啦 不過我上年join團去係搭CI係TPE轉機 一句講到尾唔好搭UO sorry我無自由行去沖繩 不過佢個度既"捷運"都好似幾好幾方便
arrow
arrow

    香港介紹ppt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()